Ось і завершились усі заплановані хвилі проведення дистанційного курсу “Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину”, що проходили з 30.03.2020 по 17.04.2020.
Перша хвиля проходила з 30.03.2020 по 3.04.2020.
Друга – з 06.04.2020 по 10.04.2020.
Третя – з 13.04.2020 по 17.04.2020.
Програма курсу передбачала вивчення таких тем:
- Основні поняття. Моделі надання хмарних послуг. Архітектура і пропозиції від провідних компаній надання хмарних послуг. Сервіси Google у роботі вчителя. Створення облікового запису у gmail. Робота з поштою.
- Хмарні сховища як заміна накопичувачів.
- Створення документів із наданням прав спільного доступу декільком користувачам.
- Створення Інтернет-опитувань засобами хмарних технологій.
- Створення презентацій засобами хмарних технологій.
- Хмаро орієнтовані інтелектуальні карти.
- Створення сайтів (у т.ч. портфоліо вчителя).
- Google Classroom.
Статистику учасників представлено в таблиці 1. та візуалізовано на рисунках у вигляді діаграм.
Табл. 1.
1 хвиля | 2 хвиля | 3 хвиля | Разом | |
Всього зареєстрованих | 500 | 600 | 400 | 1500 |
Підключились на курс | 367 | 381 | 281 | 1029 |
Успішно завершили курс | 296 | 274 | 246 | 816 |
За весь період проведення курсів було залучено:
- вчителів ЗЗСО 499
- вихователів ДНЗ 16
- учнів та студентів 5
- викладачів ЗВО 70
- викладачів коледжів та ПТУ 82
- управлінців ЗО 94
- працівників управлінь освіти 5
- інших працівників у школі 34
- наукових співробітників 3
- управлінців інших закладів 8
Якщо розглядати статистику учасників з огляду на регіони України, то були представники усіх областей України:
Представники регіонів Житомирської області розподілились наступним чином:
Варто зауважити, що учасниками курсу стали працівники 40 закладів вищої освіти.
Найбільш активними виявились працівники таких ЗВО:
Вітаємо учасників із успішним закінченням курсу та отриманням сертифікату про підвищення кваліфікації! Щиро дякуємо усім учасникам, організаторам, викладачу курсів Вакалюк Тетяні Анатоліївні, а також ректору університету за пророблену роботу.